lørdag 28. april 2007

Ja, hva skriver man i sitt første innlegg da?

Om alt og ingenting kanskje, jeg tenkte i alle fall jeg skulle begynne med å fortelle litt fra denne uken, jeg har nemlig vært vitne til både forvokste kaniner og høye nazister i det siste.

Da jeg gikk på bussen for noen dager siden la jeg plutselig merke til en rosa kanin på over 70kg. Han satt på ett sete og het visstnok Jon. Det neste jeg så var et filmkamera som pekte nesten rett mot meg. Hvorfor måtte jeg sette meg nesten rett foran kaninen? Det var bare en ting å gjøre: snu hodet mest mulig mot venstre og gi inntrykk av at jeg var en person som er usedvanlig interessert i å se på beskjæring av trær. Heldigvis skulle kaninen av på stoppet etter at jeg kom på, så det ble bare noen minutter med film. Da han hadde gått av kom jeg til å tenke på at jeg skulle krevd betaling. Det at Mikaj Noduckson er med på en slik film vil øke kvaliteten så mye at de garantert vil få sex i karakter både i år og de 2 neste årene på videregående.

Noe som kanskje var enda merkeligere var å se Buss-Nazien i sivil. Han er som regel sur og nøler ikke med å si til folk at de "ser sløkket ut". Dessuten er han nøye på at jobben utføres riktig, (men utover det har han ingen likhetstrekk med The Soup Nazi). Pga hans væremåte fikk jeg tidenes sjokk da jeg så ham ved et lyskryss uten uniformen. Han hilste til en buss som kom mot ham på et skikkelig nazivis med hele venstrearmen hevet, men i tillegg smilte han. Hele ansiktet hans strålte mer enn Solen og Karlsvognen til sammen. Som om ikke det skulle være nok begynte han å veive noe aldeles forferdelig med armene. Det så ut som om han på en eller annen måte prøvde å dirigere bussen gjennom krysset. Konklusjonen må være at enten blir han så glad når han ikke er på jobb, eller så har busselskapet ansatt et skikkelig narkovrak som benytter enhver fridag til å bli så høy som overhode mulig.

Du er i live fortsatt ja. Det er bra, ville vært litt dumt om det første innlegget mitt skulle drepe noen. Alle vet jo at dette er oppgaven til innlegg 17.

Ingen kommentarer: